miercuri, 20 iulie 2011

Realitatea

Si m-am intors luni din cantonament..Pot spune ca acest cantonament, an de an, imi face vara,viata mult mai frumoasa..
In sfarsit am aflat cine sunt cu adevarat, care imi sunt adevaratii prieteni. Am aflat cat de complexata eram inainte si cat de aiurea ma simteam. Tin sa le multumesc in special colegelor mele de camera Letitia si Andreea, dar si celorlalti colegi:Teo, Leon, Georgiana, Theodora, Irina, Dana,Alin,etc , dar si profesorilor Bogdan si Claudiu..
 O scurta prezentare despre ei toti:Ei nu te judeca dupa cum esti,cine esti,sice faci.Ei te iau asa cum esti.Sunt sinceri si nu te-ar minti doar ca sa te simti bine.
Deci inca o data multumesc pentru ca faceti parte din viata mea si ca ma acceptati asa cum sunt.
                     I love you more than anything in this world<3


P.s.Am decis sa ma reapuc de dansuri pentru ca acolo este locul unde eu apartin:)

Un comentariu: